Malam ni hujan lagi, lebat berderai derai
jatuh ke pipi. Hubby pun dah tak kisah tgk kita yg tiba tiba menangis. Dah masak sgt, mesti baca blog lagi la tu.
Cerita org lain, di blog org lain, banyak buat kita sedar.
Hari ni terduga lagi, apa yg dikejar dari awal tahun, tak dapat. Tak macam tahun tahun sebelum. Masuk bulan December, dah macam sebulan cuti. Tapi kali ni, lagi sesaat sebelum habis kerja pun, terkejar kejar lagi.
Tapi tak mcm awal awal join career ni, bila tak dapat target, rasa down tak terhingga. Macam nak sorok muka duduk dalam gua.
Tapi kali ni, even tho ada rasa terkilan, ada sedih, hati tetap tenang. Sejuk.
Ape lah sgt dugaan yg ini, kalau dibandingkan dgn org lain, ibu ibu lain..
Yang kita dapat, cuma dugaan kerja, yang org lain dapat, hilang yg tersayang.
Yang pasti, Isnin nanti, mula tahun baru bagi kami. Ape jadi thn ni, kene ambik iktibarnye, kalau tak rugi pengalaman tahun ni.
Malam ni, dapat baring baring dgn hero tersayang, yg dah separuh tinggi mommy dia ni, syukur sangat.
Isnin ni kita buka cerita baru.
No comments:
Post a Comment