Tapi lupe pulak nak ambik gambar azfar seronok naik bot. Selalunye mmg akan record je all his antics. Seronok ada anak ni. Of course ada la masa kita marah or sedih etc. but most of the time, sejuk hati tgk muka anak. Lagi lagi pulak time dia tidur, nampak peaceful. Memang la time tido je la pun yg azfar will stay put long enough to look peaceful sebenarnye. Time lain, ade je project dia nak buat.
On a different note, I learnt something new, just because you trusted someone, you will still have to make a deal dgn orang tu, what's in it for us and our team. Takde la, project dah jalan, the other party dah reap the gains tapi kita still taktau pun ape yg kita dapat. Sedangkan duit dah keluar, masa dah habis, badan dah penat. Entah entah, ape yang dapat nanti tak boleh pun balik modal. Orang lain punye project, sah sah orang lain yg dapat nama. Tapi at least I would love for our team to gain benefit since keringat kitorg pun dikerah.
Berserah je la...
I'm taking it as a lesson learned
And a good experience
Lepas ni focus kat project sendiri je, insyaAllah lebih menguntungkan team ni. And takde la tergantung mcm ni, taktau ape status.
No comments:
Post a Comment