Monday, 18 June 2012

Bubbles!!!

Rugi betul x bawak phone ptg tadi. Kalau x boleh snap gambar Azfar main. Suka betul tgk Azfar nak tangkap bubbles. When I was small, I enjoyed playing with bubbles too!!!

Alhamdulillah almost tiap hari dpt spend time masa kat rumah ptg2. Priceless! Bawak Azfar dlm stroller pastu bawak jalan sambil sembang2 dgn hubby. Sambil2 tu tiup bubbles bagi Azfar tgk.

Sambil jalan2 tgk neighbor buat laman, pastu pikir, bestnye ada laman besar. Semoga rezeki bertambah murah utk kami, ada rezeki nak jugak rumah laman besar.

Selalu terbayang, ade tanah besar, buat backyard besar2 dan cantik2. For me, lg suka kalau laman blkg yg besar. Ada privacy. Tanam pokok pagar tinggi2, pastu boleh rehat2 x payah pakai tudung. Tanam a few pokok buah dgn kelapa pandan. Beli little tikes punye playground. Letak gazebo. Set lighting cantik2. Bestnyeee.

Doa supaya rezeki semakin melimpah ruah. Rezeki sihat, rezeki bahagia, rezeki berkeluarga, rezeki anak2, rezeki duit dan harta. And paling penting rezeki akhirat jugak.

No comments:

Post a Comment